Scarf nr° 18

18/07/2014

A handwoven scarf, made in July 2014.

scarf nr° 18

Untitled

Scarf nr° 18

3 Responses to “Scarf nr° 18”

  1. Dries Says:

    gezellig zo een lekker warme sjaal, had ik er maar één in de winter. Maar Hermine?toch niet op de warmste dag van het jaar!


    • Dries,

      sinds de eerste zomerdag tel ik al af naar de winter.
      Gisteren zei ik nog (met tranen in mijn ogen), dat dit warme weer
      echt verschrikkelijk is, en dat ik misschien moet overwegen naar
      het hoge noorden te verhuizen. :-)

      dus laat ons zeggen dat het weven van winter sjaals op warme zomerdagen
      mij heerlijk gelukkig maken.

  2. Damianne Says:

    Lieve Hermine dit is zo mooi! En oh geef mij ook maar de winterdagen. Wollige kleedjes en vesten en warme kopjes thee (:


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 206 andere volgers

