A blue package and a garden.

13/09/2011

A little while ago I made this surprise box for Marieke. It’s so sad that it’s so expensive to send a surprise-box by mail, because I would love to send more people a surprise like this, but it’s financially impossible. But I promise that when I maybe once win the lotery, then I will send all of you a package like the one I send to Marieke. Promise !

Sunday I bought the garden-picture from a photographer. She made photographs of city-gardens, and she was selling them on a market. I’m so happy that I bought a piece of it.

9 Responses to “A blue package and a garden.”

  1. Jessica Says:

    It’s like a little treasure chest! I love all of the blues, and the garden photo of course.

  2. Gerda Says:

    ik zal een kaarsje doen branden voor de lotto…
    en mss ook eentje voor de joker, je weet maar nooit!

  3. Els Martens Says:

    Ik ben verzot van die foto! en van dat schriftje in het pakket. En die tekst in de straatstenen: ik ben best nieuwsgierig naar het verhaal achter die zin en hoe die daar zo is terecht gekomen.


  4. What a lovely package filled with goodies!

  5. anne Says:

    altijd zoveel inspiratie te vinden hier! super die straatsteen!

  6. kristina Says:

    The package looks fantastic!

  7. tak Says:

    ik gun iedereen zo’n mooi pakketje dat je mij stuurde. Nog meer blije gezichten gegarandeerd!!
    Je tekening staat in het kaartenrekje, het lampinonnetje in een mooi vaasje en de rest van het pakketje staat nog steeds in het doosje op mijn bureau, zodat ik steeds alles weer even kan bekijken.
    Ik ga er binnenkort iets moois van maken…

  8. Patrice A. Says:

    maar Hermine
    je brieven zijn ook al heel fijn!
    en ook bij mij
    staat het lapionnetje in een vaasje
    dag!

  9. Ingrid Says:

    Wat een mooi pakketje heb je weer gemaakt.Ik ben het met je eens doosjes versturen mag van mij ook goedkoper,het is zo leuk om mensen blij te maken!


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 195 andere volgers

